Shirt Story, aflevering 31 : Loose Ends

 

 T-shirts heb ik zat. Een paar planken vol, ik draag er toch al gauw een stuk of zes per week. Sommige van die T-shirts draag ik niet zomaar, daar heb ik een verhaal bij. Vandaag aflevering 31: Loose Ends.

De góéde kant van social media. Vorige week maakte ik die mee toen ik op het account van Maartje Jansma het volgende zag: vanwege haar deelname aan het fijne tv-programma "2 voor 12" én vanwege haar verdiensten voor de alternatieve muziekscene deed muziekzaal Tivoli dit shirt in de aanbieding: 2 voor 12. Dus hup : een voor mijn lieverd en een voor mijzelve. Want : ik heb enorm goede herinneringen aan Loose Ends.

Die gaan bij mij alweer 4 jaar terug (helaas was ik dit jaar niet in de gelegenheid om de reprise van het festival te bezoeken). Op een bloedhete dag in juni 2019 stapten we met een klein clubje op de trein naar Amsterdam. Pontje over, NDSM-terrein op. BAM, binnen waren we op wat een van de fijnste popfestivals van de laatste jaren moest worden. Voor mij dan he, Ik heb de meerdaagse festivals sowieso terzijde geschoven maar een dermate attractieve alternatieve bill kon ik niet laten lopen, zeker niet als ie zo makkelijk te bereizen was. 

Zoals gezegd: bloedheet dus tussen de reguliere pilzen steeds veel water bijtappen. Dat hielp, want zo kon ik de hele dag van de ene verrassing in de andere vallen. Met het  fijne Lewsberg hernieuwde ik de kennismaking, net als met Indian Askin. Sleaford Mods , Pip Blom, Sports Team en Fontaines D.C. zag ik voor het eerst. Tussendoor nog fijne rock van oa Metz en nog wat heerlijkheden. Ik kon met een brede grijns, een verbrande kop en een opgehaald muziekhart het pontje weer op. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

...Of het werd wel weer licht

Broeder de Hoeder

Mi lobi yu - Suriname reis 5 feb- 23 feb 2024