Gebroken nacht


Dit jaar doe ik het zomaar eens even anders. Ik laat niet de vakantie direct op de laatste werkuren volgen. 
Vandaag had ik een rustig dagje om alvast wat spullen in te pakken, laatste inkopen te doen. Zo meteen dochter en schoonzoon langs voor sleuteloverdracht, ze gaan een week lang dit fort bewaken als wij ergens 1300 kilometer ten westen van Portugal aan het wandelen zijn. 

Ik ben er klaar voor, uitgerust en wel. Dan neem ik dat gebroken nachtje wel voor lief, om half 4 vannacht worden we opgehaald. Lekker hoor, zin in de vakantie

Reacties

  1. Dat rustige dagje was nodig overigens, na een aantal weken sprintmarathon op het werk.
    Ik citeer met plezier mijn voormalig stadgenoot J.deGreeuw: "Let go if you wanna feel better"

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

...Of het werd wel weer licht

Broeder de Hoeder

Mi lobi yu - Suriname reis 5 feb- 23 feb 2024